Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2008 17:34 - До всички които избират свободата да бъдат себе си.
Автор: vselena Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3970 Коментари: 17 Гласове:
0

Последна промяна: 07.11.2008 21:06


Понякога се случва така в живота , че човек сякаш се събужда от един сън , в който е живял от години. Оглежда се и вижда себе си от страни , от друг ъгъл. Толкова осезаема е промяната в него , като раждане на нова личност.  А още по- очевидно е това за  близките му. Така се случи и с мен преди 2 години. Толкова дълго го търсих и чаках този миг , в който да намеря себе си.  Отворих си очите и толкова ясно видях за какво  искам да живея ,че го усетих като реалност в себе си. Виждах планове , задачи и път по който смело тръгнах , без да се съмнявам ще успея ли. Знаех ,че устремено трябва да премина по него , защото годините безумно бързо отлитат. Отворих  душата си към хората. Общувах , обичах , изслушвах , приемах позитивната енергия. Бях щастлива ,че вече мога да бъда себе си. Но силните ми стремежи да направя всичко от себе си не се покриваха  с пространствената и времева реалност. Ужасно е усещането. Подтискащо. Искам да летя , а мога само да вървя... Страдах ,но страданието не беше пътят по който искам да вървя. Доста дълго живях с болката преди това. Не , не искам вече тъга. Сега искам каквото и да се случва да бъда щастлива. Нямаше какво друго да направя освен да приема реалността ,че не мога да летя. Продължих по моя път , но само вървейки търпеливо и с упорство. И не след дълго чудото се случи и усилията ми бяха наградени с първия успех. Отново бях щастлива . И сега съм щастлива. И сега съм отворила душата си към света и обичам  всички добромислещи  хора и живота. Той ни е безценен дар и няма да пропусна да го изживея пълноценно. Не  спирам да вървя по пътя избран от мен , не спирам да упорствам , не  спирам да вярвам .  Това е ключът на клетката в която дълги години сама бях заключила щастието си. Сега то е на свобода и с него и аз съм свободна , отърсила се от страховете си да избера  себе си , и да бъда себе си.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krvelkov - Радвам се
07.11.2008 21:17
Хубаво си го написала...
Прекрасно е, че успяваш да се справиш с еждневието... Много се радвам за теб и твоето усещане за щастие - това трудно се постига в нашият свят, но не е невъзможно ;)
цитирай
2. susih2o - без заглавие
07.11.2008 21:45
Обичам те, мамо!
цитирай
3. temenuga - Наистина е свобода да отстояваш вътрешното си "Аз"!
08.11.2008 01:14
Това е най-дългият път - към самия себе си - откривайки го, ти получаваш дарбата да летиш, макар и чрез символиката на мисловните крила...
Ти си щастлива! Защото си извървяла този път и намираш щастието в самата теб, загърбвайки страха и неверието!...
цитирай
4. basta - :)
08.11.2008 09:59
една прегръдка от мен!
дали не можеш да летиш?! ами ако можеш?...
няма невъзможни неща! а най-невъзможните са най-възможни, ама кой да ги повярва!
радвам се, че си отключила щастието си и сърцето си! и моят ключ беше доста ръждясал, поради дълго неползване...но вече го разработвам, за да може да отключва...скритата врата...или може би скритите врати...

цитирай
5. vselena - krvelkov
08.11.2008 10:16
И аз се радвам, че си ме разбрал правилно. Сигурна съм от личния си опит, че шастието се постига въпреки всичко. Ти го знаеш...
цитирай
6. vselena - temenuga
08.11.2008 10:27
Така е мисловните крила са част от щастието и свободата. И пътят след откриване на себе си е най-дългият и смислен.
цитирай
7. vselena - basta
08.11.2008 10:30
И аз те прегръщам и ти благодаря за вярата и положителната енергия, които ми изпращаш. :)))
цитирай
8. merita - Пресрасно е това да си щастлив и с...
08.11.2008 23:14
Пресрасно е това да си щастлив и свободен , въпреки всичките лоши неща , които съществуват около нас.Постигнала си душевния мир , който характеризира това състояние.Аз също имам този мир и съм щастлива.Поздрави и нека щастието не те напуска!
цитирай
9. vselena - merita
10.11.2008 16:03
Благодаря ти!
Значи вече сме две. Дано броя ни да порасте!
цитирай
10. rinsewind - :)))))))))))))
12.11.2008 20:37
Казвате,че щастието се постига въпреки всичко...

Струва ми се,че по-скоро е вярно твърдението,че щастието се постига...поради всичко.

:)))))))))))))))
цитирай
11. viki02 - Много ми харесва това, което чета.
13.11.2008 22:02
Много ми харесва това, което чета.
цитирай
12. vselena - rinsewind
14.11.2008 06:55
Така е, въпреки и поради са двете страни на един и същи "медал" ... :)))
цитирай
13. vselena - viki02
14.11.2008 06:59
Това ме радва, Вики.
цитирай
14. viki02 - И мен ме радва. Важно е да следваш ...
14.11.2008 18:05
И мен ме радва. Важно е да следваш пътя си. Останалото си е ... останало. То остава. Важно е да търсим и нацелваме посоката. НЕ е проблем, че грешим, ако след това се поправяме.
цитирай
15. dobsun - Приятелски поздрави и от мен:)))
12.01.2009 16:45
Поздравявам те за това, че си успяла да се погледнеш от страни и да разбереш коя си всъщност и какво искаш от живота. Радвам се, че независимо от обстоятелствата продължаваш напред. Аз също предпочетох да бъда себе си. Независимо от това, че не всички ме харесват такава, каквато съм. Но по-важното е, че имам комфорт със себе си.
Дерзай и бъди благословена!
цитирай
16. zharko - Продължавай, не спирай...
30.01.2009 13:45
по пътя към Себе си. Най-трудния, но най-верния.

Бъди това, което си!!!

И онова -
многозначното,
необяснимото
непресътворимото,
наречено Щастие,
ще те посети.

Разковничето,
може би,
дали....

Да, да!!!

Мигът

е това.


Необятност
в същността...

Поздрави!!!
цитирай
17. vselena - zharko
13.03.2009 20:29
Да, вече намерих ПЪТЯТ и вървя по него, невероятно, но съвсем реално. Усмивки и поздрави за теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vselena
Категория: Други
Прочетен: 92807
Постинги: 19
Коментари: 125
Гласове: 1698
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930